Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016

"Η γυμναστική και η κίνηση αφορά όλες τις ηλικίες"

ΜΥΘΟΣ: Η γυμναστική είναι για τους νέους.
ΑΛΗΘΕΙΑ: Η γυμναστική και η κίνηση αφορά όλες τις ηλικίες από τα 4 έως τα 104 χρόνια. Για κάθε ηλικία βέβαια. επιλέγεται το κατάλληλο ασκησιολόγιο, ώστε να επιτυγχάνονται οι στόχοι με ασφάλεια. Με την άσκηση επιβραδύνεται η φθορά στον μυικό και το οστίτη ιστό, βελτιώνεται η καρδιοαναπνευστική λειτουργία, μειώνεται το άγχος και το στρες.
ΜΗΝ ΤΟ ΑΝΑΒΑΛΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ, ΞΕΚΙΝΑ ΣΗΜΕΡΑ!!
Palmos " We care about your well-being"
Πληροφορίες τηλ. 2821076530
Palmos Γυμναστήριο on Internet: Site: www.palmosgym.gr
Palmos on Facebook,on Twitter, on Youtube: Palmos Γυμναστήριο
Palmos Blog: http://blog.palmosgym.gr/

Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2016

"Pull over με αλτήρα"




Οι γυμναστές του γυμναστηρίου Palmos, παρουσιάζουν κάθε εβδομάδα την τεχνική ανάλυση μιας από τις ασκήσεις που συχνά συναντάμε στα προγράμματα μας. 

Στόχος μας είναι η βελτίωση της τεχνικής και η αποφυγή λαθών από τους ασκούμενους.
Palmos " We care about your well-being"
Πληροφορίες τηλ. 2821076530
Palmos Γυμναστήριο on Internet: Site: www.palmosgym.gr
Palmos on Facebook,on Twitter, on Youtube: Palmos Γυμναστήριο
Palmos Blog: http://blog.palmosgym.gr/

Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2016

"Εκτάσεις τρικέφαλων σε τροχαλία"

Οι γυμναστές του γυμναστηρίου Palmos, παρουσιάζουν κάθε εβδομάδα την τεχνική ανάλυση μιας από τις ασκήσεις που συχνά συναντάμε στα προγράμματα μας. 
Στόχος μας είναι η βελτίωση της τεχνικής και η αποφυγή λαθών από τους ασκούμενους.



Palmos " We care about your well-being"
Πληροφορίες τηλ. 2821076530
Palmos Γυμναστήριο on Internet: Site: www.palmosgym.gr
Palmos on Facebook,on Twitter, on Youtube: Palmos Γυμναστήριο

Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2016

Νέο πρόγραμμα Small Group

Από 19 Σεπτεμβρίου το νέο πρόγραμμα για τα Small Group έως 6 ατόμων, σε 2 επίπεδα δυσκολίας, Pilates fuctional, Cross Training για ήπια γυμναστική ή για άσκηση υψηλής έντασης..


Η άσκηση της εβδομάδας: "Κωπηλατική από αιωρούμενα σημεία εξάρτησης".


Οι γυμναστές του γυμναστηρίου Palmos, παρουσιάζουν κάθε εβδομάδα την τεχνική ανάλυση μιας από τις ασκήσεις που συχνά συναντάμε στα προγράμματα μας. 
Στόχος μας είναι η βελτίωση της τεχνικής και η αποφυγή λαθών από τους ασκούμενους.
Πληροφορίες τηλ. 2821076530
Palmos " We care about your well-being"

Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2016

Νέο πλάνο Ομαδικών Προγραμμάτων

Από Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016 θα ισχύει το νέο ανανεωμένο πλάνο ομαδικών προγραμμάτων του γυμναστηρίου μας. 
Και στην φετινή σεζόν τα προγράμματα διακρίνονται από ποιότητα και ποικιλία ώστε να είναι αποτελεσματικά και να καλύπτουν όλες τις απαιτήσεις.
Τόσο οι παλαιότεροι όσο και οι νέοι γυμναστές μας, σας περιμένουν, για να σας προσφέρουν τις καλύτερες υπηρεσίες, με κέφι και πολύ.....Palmo!!

Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΟΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ;




Πολλές φορές αναρωτιόμαστε, ποια άσκηση είναι η καλύτερη, ποια άσκηση θα μας βοηθήσει να επιτύχουμε τους στόχους μας όσο το δυνατόν πιο γρήγορα;
Μια γενική απάντηση, σύμφωνα με τον κ. Σπαντιδέα Αναστάσιο, παθολόγο, διδάκτωρ πανεπιστήμιου, είναι ότι “Κάθε άσκηση που θέτει σε λειτουργία όλους τους μύες και τις αρθρώσεις του σώματος θεωρείται κατάλληλη. Από απλό γρήγορο βάδισμα μέχρι το ελαφρύ τρέξιμο, το ποδήλατο, το κολύμπι, το τένις, το μπάσκετ, το βόλεϊ, το ποδόσφαιρο, η προπόνηση με αντιστάσεις όλα μπορούν να προσφέρουν τα ευεργετικά τους αποτελέσματα αρκεί να γίνονται τακτικά και να έχουν κάποια διάρκεια. Τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα θα πρέπει να ασκείται το άτομο για τουλάχιστον 30 λεπτά κάθε φορά”.
Αν θέλουμε όμως να δώσουμε πιο ιδιαίτερες απαντήσεις πρέπει να γνωρίζουμε τι στόχους θέτει το άτομο που θέλει να ασκηθεί. Έτσι αν στόχος είναι ‘‘η μείωση του σωματικού λίπους’’, τότε απαραίτητη είναι η αεροβική άσκηση σε συνδυασμό με αντιστάσεις. Αν στόχος είναι η ‘‘ενίσχυση των κοιλιακών και ραχιαίων μυών’’ τότε προγράμματα όπως το Pilates ή ατομικά και ομαδικά προγράμματα εξάσκησης των μυών αυτών είναι κατάλληλα. Αν στόχος είναι ‘‘η αύξηση της μυϊκής μάζας’’ τότε ειδικά προγράμματα με αντιστάσεις μπορούν να βοηθήσουν. Αν θέλει να βελτιωθεί ‘‘γενικά η φυσική κατάσταση του’’ τότε οποιαδήποτε μορφή κίνησης μπορεί να δώσει θετικά αποτελέσματα.
Επομένως «καλύτερη άσκηση» είναι εκείνη που μας φέρνει πιο γρήγορα, κοντά στους στόχους μας. Όσον αφορά τους στόχους είναι σημαντικό να είναι ρεαλιστικοί και να δίδεται ο απαραίτητος χρόνος για την επίτευξη τους. Στον καθορισμό ρεαλιστικών στόχων αλλά και στο πως θα τους φτάσουμε, απαραίτητη είναι η συνεργασία και η καθοδήγηση από ειδικευμένους καθηγητές φυσικής αγωγής.
Είναι επίσης απαραίτητο, το είδος της άσκησης και ο χώρος που θα επιλέξει ο ασκούμενος, να του είναι ευχάριστα, και να του δημιουργούν θετικά συναισθήματα.
Έτσι η άσκηση δεν θα είναι καταπιεστική θα τον διασκεδάζει και θα μπορέσει πιο εύκολα να την εντάξει στην καθημερινότητα του.
Επιβάλλεται ακόμα για κάθε αγύμναστο άτομο που αποφασίζει να ασκηθεί να περνάει μια βασική ιατρική εξέταση για τον αποκλεισμό σοβαρής πάθησης.
Επιλέξτε επομένως την άσκηση που σας ταιριάζει και μην ξεχνάτε τα οφέλη που προσφέρει η άσκηση είναι πάρα πολλά και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για κανέναν να στερεί από τον εαυτό του τα ευεργετικά της αποτελέσματα.
Αντώνης Βουρδουμπάκης
Καθηγητής φυσικής αγωγής
Personal trainer