Τρίτη, 13 Μαρτίου 2018

Πόσους κοιλιακούς πρέπει να κάνω την ημέρα για να χάσω το περιττό λίπος στη κοιλιά?

από την Γεωργία Χειριμπέρη
καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής 

   Μία  ερώτηση που γίνεται πολύ συχνά σε εμάς τους γυμναστές… και εκεί που όλοι περιμένουν να ακούσουν κανένα τριψήφιο αριθμό.. τελικά η απάντηση μας είναι ΚΑΝΕΝΑΝ!!!!
   Όσους κοιλιακούς και να κάνεις μέσα στη μέρα δεν θα χάσεις ποτέ τα ψωμάκια σου γιατί πολύ απλά κάνοντας κοιλιακούς δεν ενεργοποιείς τον αερόβιο μηχανισμό ούτε τον ημερήσιο μεταβολισμό  οι οποίοι είναι οι πρώτοι και κύριοι  μηχανισμοί που βοηθάνε  στη μείωση λίπους συνολικά στο σώμα μας.
   Ναι..πολύ καλά κατάλαβες..η αερόβια άσκηση, όπως τρέξιμο ποδήλατο κολύμβηση και άλλα τέτοιου τύπου είδη γυμναστικής που ανεβάζουν την καρδιακή συχνότητα περίπου στο 75% καθώς και η αύξηση  του ημερήσιου μεταβολισμού που επιτυγχάνεται μέσω της αύξησης της μυϊκής μάζας με προπόνησης  αντίστασης (ασκήσεις δηλαδή με επιπρόσθετο βάρος-όργανα)   είναι αυτά που θα σε βοηθήσουν να χάσεις συνολικά (ξανά λέω) λίπος από το σώμα σου. Και λέω συνολικά γιατί καλώς η κακώς το σώμα μας δεν λειτουργεί σαν ρομπότ, όπου δίνοντας του οδηγίες να χάσει λίπος συγκεκριμένα από τη κοιλιά ή από τους μηρούς και γλουτούς, αυτό τις ακολουθεί και έτσι  έχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε. Το σώμα μας είναι ένας ζωντανός οργανισμός που λειτουργεί συνολικά! Αν κάθε ένας από εμάς έκανε μία συγκεκριμένη άσκηση για το σημείο στο οποίο είχε “πρόβλημα” τότε όλα θα ήταν πιο απλά και όλοι θα είχαμε τέλειο σώμα. Δυστυχώς όμως αυτό δεν συμβαίνει!
 

Κάνοντας κοιλιακούς το μόνο που καταφέρνεις είναι να αυξήσεις τον μυϊκό τόνο, δηλαδή με απλά λόγια να φαίνεται πιο σφικτή η κοιλιά σου. Αν όμως πάνω από αυτόν τον καλογυμνασμένο κοιλιακό υπάρχει λίπος, οπτικά το αποτέλεσμα θα είναι ίδιο..θα φαίνονται δηλαδή τα ψωμάκια σου.
   Τέλος για να έχουμε μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας στη μείωση λίπους μαζί με την γυμναστική αυξημένης έντασης (στο 75% για τουλάχιστον 3-4 φορές την εβδομάδα και την προπόνηση με αντιστάσεις) θα πρέπει να προσέξουμε και τη διατροφή μας .Καταλαβαίνεις και μόνος σου ότι όση προπόνηση και να κάνεις άμα  γυρίσεις στο σπίτι σου και αδειάσεις ότι υπάρχει στο ψυγείο σου τότε  είναι σαν να μην έκανες τίποτα στο γυμναστήριο.
  



 
Επομένως τώρα έμαθες πως κάνοντας κοιλιακούς δεν χάνεις το λίπος από την κοιλιά σου… αν είσαι ένας από αυτούς που θέλεις πιο επίπεδη κοιλία απλά ξεκίνα το τρέξιμο, ζήτα από έναν καθηγητή φυσικής κατάστασης-γυμναστή (που να έχει τελειώσει ένα πανεπιστήμιο και να ξέρει πραγματικά να σε βοηθήσει) να σου δώσει ένα πρόγραμμα γυμναστικής  και κάνε και μία καλή διατροφή!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου